sobota, 3 listopada 2012

Suknia ślubna z tafty inteligentnej i koronki


moje dzieło



                                            zdjęcie na podstawie którego opracowałam wykrój

zdjęcia na podstawie którego opracowałam wykrój    
Tą suknię uszyłam 2 lata temu. Wykrój opracowałam sama na podstawie zdjęć, które dostarczyła mi modelka. Suknia wykonana jest z tafty inteligentnej, pięknej koronki haftowanej cekinami, koralikami i szklanymi paciorkami oraz satyny ślubnej.  Model składa się z halki z kołem na dole, spódnicy z 3 warstw (spodnia warstwa- podszewka środkowa warstwa - satyna ślubna z naszytą koronką i warstwa wierzchnia wykonana z tafty inteligentnej. Gorset sznurowany z tyłu, składa się również z 3 warstw. Bolerko wykonane jest z tafty inteligentnej. Tafta inteligentna jest świetna na kreacje ślubne. Można ją fajnie udrapować. Wykonanie sukni trwało miesiąc czasu. Szycie białych i dużych sukni w domu jest uciążliwe. Musiałam rozkładać białe prześcieradła, ciągle myć ręce i często używałam białych rękawiczek do szycia ręcznego. Modelka była zadowolona z efektu końcowego. Taki model sukni sobie wymarzyła..

2 komentarze: