niedziela, 4 listopada 2012

Ubranka dla dzieci



Pajacyk do chrztu razem z bucikami.





Płaszczyk na roczek. Z tyłu jest kontrafałda z patką i brązowymi guzikami.






Płaszczyk


Berecik z aksamitnym otokiem, przyjemnym dla buzi, wykończony w środku podszewką. Widać na nim fakturę materiału. 
Spódniczka jest na podszewce i z obłożeniem na dole spódnicy.
      Miałam przerwę w pisaniu bloga ze względu na wyjazd. Wróciłam i postaram się nadrobić stracony czas. Bardzo lubię szyć dla dzieci. Swoich wnuków nie mam, ale w rodzinie porodziły się dzieci i często szyję im na różne uroczystości ubranka. Uwielbiam szyć dla milusich. Dziś pokażę co uszyłam Agatce na chrzest, roczek i 2 urodziny. Modele opracowałam sama. Ubranko na chrzest uszyłam z weluru z ociepleniem z białego polaru, natomiast ubranko na roczek z flauszu wełnianego białego. Płaszczyk, beret i spódniczkę uszyłam z tweedu wełnianego i aksamitu. Płaszczyk i beret są w stylu angielskim. Spódniczkę bombkę opracowałam na podstawie spódniczki z Zary którą dostałam na wzór od innej zaprzyjaźnionej mamy. Wyszła lepiej niż oryginał, bo bardziej dopracowana. Mała Agatka była zachwycona. Cały czas nam pozowała. Najbardziej podobały jej się kieszenie w płaszczyku. Nie wyjmowała z nich rąk. Marszczenia w płaszczyku przy karczku powodują, że płaszczyk jest wygodny i nie krępuje ruchów dziecku.Płaszczyk ocieplony jest włókniną na podszewce i można ubierać dziecko w zimie gdy nie ma silnych mrozów. Kolor jest tak praktyczny, że wystarczy raz na sezon oddać do pralni. Spódniczka ma z tyłu pasek regulowany na gumkę i można dopasować w miarę jak dziecko rośnie. W boku spódnicy jest kieszonka. W pasku wszyta jest tasiemka z aksamitu zawiązywana na boku w kokardę. Nie mam jeszcze zdjęć z uroczystości, ale zamieszczę je jak otrzymam. Wszystkim gościom bardzo się podobała. Może się wydawać, że materiał zbyt poważny, ale Agatka wyglądała świetnie. Fajny strój na uroczystości rodzinne i religijne. Na zabawy na podwórku nie polecam. Lepiej założyć praktyczną kurteczkę, którą można wrzucić do pralki.

2 komentarze: