wtorek, 22 maja 2012

Witam!

Szyję od dwudziestu lat, chociaż pierwsze spotkanie z maszyną miałam już w wieku dziesięciu lat. Jestem samoukiem, obserwując swoją matkę, czytając specjalistyczne książki oraz metodą prób i błędów zaczęłam poznawać tajniki najpierw szycia, a następnie kroju i projektowania. Lubię szyć rzeczy niepowtarzalne, z dusza i spersonalizowane. Cieszy mnie widok ukończonego projektu, który z właściciela wydobywa jego osobowość, zalety i piękno. Nie boję się wyzwań, ciągle się uczę. Uważam, że w krawiectwie bardzo ważna jest dokładność i staranność wykonania, chociaż swoją rodzinę doprowadzam do pasji moimi skłonnościami do chomikowania wszystkiego, co się kiedyś może przydać - jak prawdziwa krawcowa.
Mam dorosłego już syna, studiującą córkę, która również idzie w moje ślady, to znaczy połknęła bakcyla krawieckiego. Moim zdaniem ma w tym kierunku zdolności (blog córki).

Do założenia bloga namówiła mnie właśnie córka, aby pokazać wam, czytelnikom to, co tworzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz